فوتبال دیزج خلیل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فوتبال دیزج خلیل
نوشته شده در دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 273
نویسنده : بيك بابا

یادداشت هایی برای تهیه تاریخجه تیم های ورزشی دیزج خلیل(فعلا غیر مستند):

اگر چه در مدرسه مینو با توپ والیبال تویه دار و شلنگی آشنا شده بودم و گاهانیز بازی (آرادا ووردی) بازی می کردیم ولی فوتبال معنی و مفهوم خاصی در بین نوجوانان وجوانان نداشت.

سال 50 - 51 با برقراری زمین های خاکی استادیوم تختی(فرح آباد سابق) نوجوانان و جوانان دیزج خلیلی که درکوچه و محل های خاکی تهران بازی می کردندوبه دلیل وجود مراودات زیاد بین همشهریان بدون توجه به اینکه از کدام محله دیزج خلیل هستند، اولین تیم تقریباً منسجم تحت حمایت چای طلوع دراین زمین ها دور هم جمع شده و فوتبال جمعی را شروع کردند.

(درخودروستا هم فوتبال زمین خاکی شروع شده بودولی به صورت تیم سازمان یافته وجود نداشت).

در فرصت کوتاه بدلیل عشق ، علاقه و استعداد ، این جوانان اسم و رسمی پیدا کرده و با سایر تیم های زمین خاکی تهرانی ها مسابقه برگزار می کردند.

بدلایل مختلف تیم طلوع تبدیل شده به تیم ابوذرکه دراین تیم چندبازیکن ازروستا های دیگر شبستر در کنار جوانان دیزج خلیل قرار گرفتند.

هرچند مخالفتی هایی با بازی فوتبال وجود داشت ولی سال 52 با مشارکت جوانان مقیم دیزح خلیل و جوانان دیزج خلیلی مقیم تهران تیم آیدین درروستا شکل تیمی کامل بخود گرفت.

ادامه دارد




:: برچسب‌ها: فوتبال , دیزج خلیل ,



مطالب مرتبط با این پست
.